Markt en strand - Reisverslag uit Pavão-Pavaozinho, Brazilië van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu Markt en strand - Reisverslag uit Pavão-Pavaozinho, Brazilië van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu

Markt en strand

Blijf op de hoogte en volg Jan en Sophie

12 Juli 2015 | Brazilië, Pavão-Pavaozinho

Vandaag hadden we geen trip gepland. We hebben uitgebreid ontbeten en besloten daarna om naar de hippiemarkt in Ipanema te gaan. Hier struinden we wat rond. Er waren heel veel mooie kleurrijke schilderijen te zien. De rest van de markt bestond vooral uit sieraden, tassen en t-shirtjes. Daarna hebben we op het strand gelegen. Het was heel mooi om te zien wat voor dingen ze allemaal verkochten. Ze liepen rond met hele rekken met allerlei tubes zonnebrandcreme tot palen met allemaal suikerspinnen erop. Wat het meest werd verkocht waren garnalen op een stokje. De golven in de zee waren vrij sterk en je moest veel moeite doen om rechtop te blijven staan. Na het Copacabanastrand zijn we naar het Ipanamastrand geweest. Hier was een grote berg met allemaal trapjes waar mensen naar boven klommen om de zonsondergang te bekijken. Dit was erg indrukwekkend. We zagen de zonsondergang,de corcovada en de suikerbroodberg tegelijk. We hebben gegeten op de boulevard en hebben ijs gehaald bij een lokaal supermarktje. Morgen weer een dag! Welterusten!

• 13 Juli 2015 - 13:06

Anky:

Haha, echt vakantie dus!!! ;) XXX

• 14 Juli 2015 - 09:15

Rosanne:

Hee Sophie,

volgens mij hebben jullie in de eerste dagen al prachtige dingen gezien.

Niet te veel ijsjes eten he, want die zijn tot nu toe in elk verslag terug gekomen ;).

Hopelijk binnenkort weer een nieuw verslag, ben benieuwd naar de rest van de reis.

Groetjes, Rosanne

• 15 Juli 2015 - 23:52

Jan En Sophie Hendrikx:

Hahaha Rosanne, kijk eens naar de verslagen van gisteren en eergisteren! Speciaal voor jou een ijsje terug in ons verslag! Voor vandaag waarschijnlijk ook weer, want het dessert zit bij in ons buffet;)