Echt waar, we hebben WiFi! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu Echt waar, we hebben WiFi! - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu

Echt waar, we hebben WiFi!

Blijf op de hoogte en volg Jan en Sophie

17 Juli 2015 | Argentinië, Puerto Iguazú

Het is echt waar, we hebben WiFi midden in de jungle. We zijn vanuit Iguazu vertrokken naar Yacutinga. Een reservaat in de Misiones. Het deel van het Midden Atlantische regenwoud in Argentinië. De gids en chauffeur haalde ons op met een busje met nog 5 andere Argentijnse gasten. We reden 2 uur in dit busje naar een klein dorpje in het noorden van Argentinië. Hier stapten we over in een grote truck. Deze bracht ons naar de Yacutinga lodge midden in het regenwoud. Hier ontving de gastheer ons met een lokaal hapje en drankje. De gids legde ons een aantal dingen uit over deze eco lodge, daarna bracht hij ons naar het huisje. Van buiten leek het een schuurtje, maar binnen was het een vrij luxe hut (wat in een jungle luxe kan zijn). Om 6 uur spraken we af met de gids voor een voorlichting over het regenwoud, Yacutinga en de activiteiten. Toen we terug in ons huisje kwamen vonden we een kikker op onze deur. Met veel moeite hebben we hem naar buiten weten te krijgen. Om 8 uur kregen we een drie gangen diner, klaargemaakt met verse producten. Het was heerlijk! We kregen een voorgerecht van courgette, een hoofdgerecht van kip met ananas en rijst en een soort taartje van een lokaal product als nagerecht. Hierna zijn we gelijk gaan slapen. De volgende ochtend stond het ontbijt om 7 uur klaar.

• 20 Juli 2015 - 09:10

Anky:

Hoi lieverds,

toch een raar idee dat jullie daar in de jungle zitten en ik hier. Ik hoop dat jullie nog heel veel gaan zien en met hele mooie verhalen en foto,s weer (vooral gezond) weer thuiskomen!!
    Kusjes Ank, mama. XXX

• 21 Juli 2015 - 17:53

Lia:

Wat een prachtige reis maken jullie. Erg leuk om het zo te volgen. Geniet ervan. Groetjes van ons allemaal.

• 26 Juli 2015 - 17:19

Mathieu:

Ziet er allemaal mooi en volgens mijn is het ook allemaal heel lekker met eten uit de streek! Geniet er nog van! :)