Het begint nu echt! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu Het begint nu echt! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu

Het begint nu echt!

Blijf op de hoogte en volg Jan en Sophie

09 Juli 2015 | Nederland, ettenleur

Afgelopen weken waren we druk bezig met van alles te regelen. Paspoorten, inentingen noem het maar op. Toen kregen we al een beetje de gedachte: "het gaat bijna gebeuren!".

Toch begint het pas nu door te dringen hoe snel het allemaal gaat. Morgenvroeg om 11 uur gaan we op stijgen en beginnen we aan een 11 uur lange vlucht.

De koffers staan al gepakt. Nog een keer een extra check of we alles hebben en dan lekker nog een nachtje in ons eigen bedje. Morgen vertrekken we dus naar Brazilië.. Spannend!!!

Maar nu eerst nog even ons schoonheidsslaapje doen hahaha.
We houden jullie op de hoogte!

Groetjes,
Jan en Sophie

• 10 Juli 2015 - 00:54

Anky Hendrikx:

Dus nogmaals, goede vlucht en heel veel plezier!!! En denk af en toe ook een beetje aan mij ;) Kus XXX

• 10 Juli 2015 - 05:25

Anita Van Berlo:

Waawie, da's weer heel wat anders dan Mongolië (was 't geloof ik...).
    Goeie reis, fijne vakantie.....geniet ervan samen !!

• 10 Juli 2015 - 08:25

Sabine Ansems :

Hey Jan & Sophie,

Heel veel plezier met z'n tweetjes, geniet ervan want het wordt waarschijnlijk een vakantie om nooit te vergeten en super leuk dat wij jullie via deze weg in de gaten kunnen houden ;-) en een beetje mee kunnen genieten van jullie reis.

Dikke kus,
    Sabine

• 10 Juli 2015 - 11:21

Leentje Van Bergen :

hoi jan en sophie Jullie vacantie begint nou echt , heel goede reis ! ik ga een kaarsje opsteken nu voor een voorspoedige vlucht , {dat is een oma eigen he } ik blijf jullie volgen , groetjes en een fantastiche mooie vacantie , geniet ervan . Oma van bergen

• 10 Juli 2015 - 20:22

Joke Vd Korput:

Hey Jan en Sophie, een hele fijne vakantie. We houden jullie in gaten. Gr Toon en Joke xxxx

• 11 Juli 2015 - 12:01

Lia:

De eerste stap genomen, goede vlucht gehad heb ik gehoord! Geniet ervan!We gaan jullie iedere dag volgen.
    Groetjes Mark Lia Jessica en Joost

• 12 Juli 2015 - 12:56

Simon En Lisa Hendrikx:

Hoi Jan en Sophie.
    Goede reis gehad heb ik gehoord! Na 2 nachtjes goed uitgerust van de reis? Ga er van genieten
    [O]pa en[oma] Hendrikx.