Fietsen en kanoën - Reisverslag uit Galeão, Brazilië van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu Fietsen en kanoën - Reisverslag uit Galeão, Brazilië van Jan en Sophie Hendrikx - WaarBenJij.nu

Fietsen en kanoën

Blijf op de hoogte en volg Jan en Sophie

28 Juli 2015 | Brazilië, Galeão

Op dit moment zitten we op het vliegveld. Vanmorgen een laatste verslag getikt, maar bij de verzending is het misgegaan. Dus hier kort de laatste actieve dagen in Paraty.

Zondagmorgen met de fiets de natuur in. Met de mountainbike een behoorlijke rit gemaakt waarbij het stijgingspercentage steeds meer opliep. Het stikte van de honden in die buurt, er rende een zelfs tegen Sophie's fiets aan! Gelukkig bleef ze rechtop staan. Uiteindelijk moesten we zelfs van de fiets, hier kwamen de andere fietsers ook niet omhoog (hoewel er ook amper fietsers waren). Naast de vogels, apen en een mieren leger kwamen we uit bij een plaats waar sterke lokale drank wordt gedestilleerd. Lekker! We zijn naar de kleine maar mooie natuurlijke watervalletjes gaan kijken. Helaas hadden we onze zwemkleren niet bij, want je kon er zelfs in zwemmen!

Gisteren zijn we om 9 uur met Michael (gids) en Paul (Ierse vakantieganger) gaan kanoën. Mooie eilandjes bezocht en nog even gesnorkeld en gezwommen. Vervolgens via de Mangrove (waar we veel krabben zagen) terug naar het dorp gevaren. Het zonnetje scheen juist die ochtend uitbundig. De rest van de dagen was wat bewolkt.

Vanmorgen ons rustig voorbereid op de terugreis. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde vakantie. Fantastisch!

• 28 Juli 2015 - 23:50

Fam. Van Berlo:

Goeie terugreis, en.....nog lekker nagenieten !!

Groetjessss

• 29 Juli 2015 - 00:30

Anky:

Leuke foto's! Ben je al over je krabbentrauma heen Sophie? :D
    Veilige reis terug!!! XXX

• 29 Juli 2015 - 08:49

Rosanne:

Jammer dat de terugreis al weer voor de boeg staat. Maar wat een geweldige reis is het geweest! Goede reis en tot snel! Groetjes, Rosanne

• 29 Juli 2015 - 09:19

Leentje VanBergen :

Een vacantie om nooit tevergeten voor jullie denk ik ! Daar zul je nog lang van kunnen nagenieten , en over vertellen , ben benieuwd naar jullie verhalen en foto,s . Nog een goede reis ...en tot weerzien .
    groeten Oma van Bergen

• 29 Juli 2015 - 19:48

Lia:

ik dacht dat jullie de laatste dagen aan het strand doorbrachten, maar daar zie ik niets over.Een hele goeie reis terug en tot snel. Je zult wel wat dagen rust nodig hebben, gezien alle activiteiten. Groetjes van ons allemaal.